f1racing f1racing .

f1racing

حكمت دان، پلتفرم ارائه خدمات عطاري، غذاي سالم و كارشناسان طب سنتي

دانستني­ ها

با عضويت در حكمت ­دان مي­توانيد از هزاران مطلب علمي و ويدئوهاي بي­ نظير استفاده كنيد. قسمت "دانستني­ ها" شامل مطالب متنوع و متعدد در رابطه با انواع بيماري­ ها و مشكلات رايج است كه به شما كمك مي ­كند زندگي سالم ­تري داشته باشيد. همچنين فارغ از بيماري، مي­ توانيد از مطالب عمومي اين بخش براي تغيير سبك زندگي و استفاده كمتر از مواد شيميايي و در نتيجه داشتن زندگي سالم ­تر  بهره ­مند شويد. سرچشمه بسياري از مشكلات و اختلالات روحي و رواني را نيز مي­توان با شناخت طبع ­ها و مزاج­ هاي طب سنتي تشخيص داد و بهبود بخشيد.

"حكيم تي ­وي" نيز بخش اختصاصي ويدئوهاي حكمت­ دان مي­باشد كه شامل بيش­از 100 ويدئو درباره خواص داروهاي گياهي و تاثيرات استفاده از مواد ارگانيك و طرز تهيه داروهاي خانگي و روش هاي مراقبتي و پيشگيري مي­ باشد. با مراجعه به اين بخش و با استفاده از مواد اوليه ساده و دردسترس، مي­توانيد از ماسك­هاي ارگانيك محافظ پوست گرفته تا دارو­هاي موثر در درمان افسردگي را به راحتي در منزل توليد و استفاده كنيد.

بخش "گپ ­وگفت" نيز امكان گفت ­وگو با ديگر كاربران را برايتان فراهم مي­ كند تا در صورت بروز هرگونه سوال يا ابهام بتوانيد پاسخ خود را بيابيد و نظرات و پيشنهادات ديگران را در رابطه با پزشكان و انواع محصولات ببينيد.


برچسب: دانستني ها، طب سنتي، شناخت مزاج، پزشك طب سنتي، ماسك خانگي، دستور غذا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۰۹ توسط:f1racing موضوع: نظرات (0)

نان كامل چيست؟

نان قهوه اي يا كامل به ناني گفته مي شود كه ار آرد كامل گندم و سبوس دار تهيه مي شود. به عبارتي ديگر در مراحل تهيه آرد اين نان، سبوس گندم گرفته نمي شود.

نان كامل تمام املاح و مواد مورد نياز بدن را در بر دارد و باعث ايجاد اعتدال در عملكرد بدن مي شود. ويتامين E، فيبر و فسفر مو جود در نان كامل باعث لاغري مي شود و علاوه بر آن، عطر، طعم و ماندگاري بيشتري دارد.

همچنين با مصرف نان كامل مي توانيد احتمال بروز پوكي استخوان، كم خوني، سرطان كولون، بيماري هاي قلبي و ناباروري را كاهش دهيد.

براي تشخيص نان كامل، كافي است به ظاهر آن توجه كنيد. هر چه نان رنگ تيره تري داشته باشد به اين معناست كه در تهيه آرد آن سبوس بيشتري به كار رفته است.

انواع نان هاي كامل و بدون جوش شيرين را مي توانيد به راحتي و بدون خارج شدن از خانه از واي نون تهيه كنيد.

براي سفارش كافيه به سايت يا اپليكيشن ما مراجعه كنيد و سفارشتون رو از بين محصولات متنوع و با كيفيت واي نون ثبت كنيد و از نان داغ درب منزل لذت ببريد.


برچسب: نان كامل، واي نون، نان سبوس دار، سفارش آنلاين، نان رايگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۲:۵۰ توسط:f1racing موضوع: نظرات (0)