f1racing f1racing .

f1racing

حکمت دان، پلتفرم ارائه خدمات عطاری، غذای سالم و کارشناسان طب سنتی

دانستنی­ ها

با عضویت در حکمت ­دان می­توانید از هزاران مطلب علمی و ویدئوهای بی­ نظیر استفاده کنید. قسمت "دانستنی­ ها" شامل مطالب متنوع و متعدد در رابطه با انواع بیماری­ ها و مشکلات رایج است که به شما کمک می ­کند زندگی سالم ­تری داشته باشید. همچنین فارغ از بیماری، می­ توانید از مطالب عمومی این بخش برای تغییر سبک زندگی و استفاده کمتر از مواد شیمیایی و در نتیجه داشتن زندگی سالم ­تر  بهره ­مند شوید. سرچشمه بسیاری از مشکلات و اختلالات روحی و روانی را نیز می­توان با شناخت طبع ­ها و مزاج­ های طب سنتی تشخیص داد و بهبود بخشید.

"حکیم تی ­وی" نیز بخش اختصاصی ویدئوهای حکمت­ دان می­باشد که شامل بیش­از 100 ویدئو درباره خواص داروهای گیاهی و تاثیرات استفاده از مواد ارگانیک و طرز تهیه داروهای خانگی و روش های مراقبتی و پیشگیری می­ باشد. با مراجعه به این بخش و با استفاده از مواد اولیه ساده و دردسترس، می­توانید از ماسک­های ارگانیک محافظ پوست گرفته تا دارو­های موثر در درمان افسردگی را به راحتی در منزل تولید و استفاده کنید.

بخش "گپ ­وگفت" نیز امکان گفت ­وگو با دیگر کاربران را برایتان فراهم می­ کند تا در صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام بتوانید پاسخ خود را بیابید و نظرات و پیشنهادات دیگران را در رابطه با پزشکان و انواع محصولات ببینید.


برچسب: دانستنی ها، طب سنتی، شناخت مزاج، پزشک طب سنتی، ماسک خانگی، دستور غذا،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۰۹ توسط:f1racing موضوع: نظرات (0)